Поширені питання

Я НЕ ПАМ'ЯТАЮ СВІЙ ПАРОЛЬ. Що робити?

відповідь: 

Якщо ви забули пароль - натисніть на фразу "я забув пароль" в формі входу (у шапці сайту) або у кошику. Введіть туди свій e-mail, на який ви реєструвалися.

Вам на пошту прийде ДВА листи - перший з посиланням на скидання пароля, а після того, як ви підтвердите, що дійсно хочете змінити пароль (натисканням на посилання) – прийде другий лист із новим паролем. ЗБЕРІГАЙТЕ ЙОГО!

При бажанні ви зможете змінити його потім на звичний в особистому кабінеті.

УВАГА! Часто листи з відновленням пароля потрапляють до папки Спам або Сповіщення. Перевірте їх там.

Якщо листа немає протягом 2-3 хвилин - передзвоніть нам і наш менеджер змінить Вам пароль вручну.

або в кошику:

НЕ МОЖУ ЗАЙТИ НА САЙТ, хоча точно вводжу правильний пароль. Що робити?

відповідь: 

У вас засмічився кеш браузера. Щоб його очистити:

Для самих нових браузеров (після вересня 2022) скопіюйте цей червоний текст:

chrome://settings/content/all?searchSubpage=detali&search=кеш 

в адресний рядок вашого браузера (як на малюнку нижче) і натисніть Enter,
після чого на сторінці як на скріншоті нажміть на смітник праворуч:

Після чого ви зможете заходити на сайт з вашим паролем у звичайному режимі.

Для застарілих браузеров - (до вересня 2022)

копіювати цей рядок - 
chrome://settings/cookies/detail?site=detali.org.ua в адресний рядок вашого браузера (як на малюнку нижче) і натисніть Enter.

За кілька секунд відкриється сторінка очищення кешу. Натисніть на ній кнопку "Видалити все".

Після чого ви зможете заходити на сайт з вашим паролем у звичайному режимі.

АЛЬТЕРНАТИВНІ СПОСОБИ:

  • Скористатися режимом "інкогніто". Для цього натисніть у правому верхньому куті вашого браузера на три точки і виберіть "нове вікно в режимі Інкогніто" і увійдіть на сайт зі своїм паролем. на комп'ютері ще кілька - Mozilla Firefox, Opera, Internet Explorer, Edge) і увійдіть зі своїм паролем.
Я НЕ МОЖУ ОФОРМІТИ ЗАМОВЛЕННЯ, помилка "Цей e-mail вже існує"

відповідь: 

Ви намагаєтеся зайти як новий клієнт, замість того, щоб зайти як зареєстрований.

Заповніть поля "ім'я", "прізвище" тощо.тільки якщо ви новий клієнт! Якщо ж ви купували щось у нас - натисніть кнопку вище "Я вже зареєстрований!" і введіть туди свій e-mail та пароль, інакше отримаєте помилку "цей -mail вже існує".

Якщо ви забули пароль - натисніть у тій же кнопці "я забув пароль" і перевірте пошту.

ТОВАР НЕ ДОДАЄТЬСЯ В КОШИК або МІЙ КОШИК ЗНИК. Що робити?

відповідь: 

Якщо пропав повний кошик і він вам потрібний - не додавайте в нього поки нічого нового, інакше створиться новий, а існуючій буде перезаписано і він буде доступен тільки адміністраторам сайту. Дотримуйтесь інструкцій нижче:

Для самих нових браузеров (після вересня 2022) скопіюйте цей червоний текст:

chrome://settings/content/all?searchSubpage=detali&search=кеш 

в адресний рядок вашого браузера (як на малюнку нижче) і натисніть Enter,
після чого на сторінці як на скріншоті нажміть на смітник праворуч:

Після чого ви зможете заходити на сайт з вашим паролем у звичайному режимі.

Для застарілих браузеров - (до вересня 2022)
копіювати цей рядок - 
chrome://settings/cookies/detail?site=detali.org.ua в адресний рядок вашого браузера (як на малюнку нижче) і натисніть Enter.

За кілька секунд відкриється сторінка очищення кешу. Натисніть на ній кнопку "Видалити все"

після цього треба повторно зайти в свій обліковий запис (увійти) Перевірте кошик

Якщо не спрацювало - зателефонуйте нам і наш фахівець знайде ваш кошик і перетворить його на замовлення.

АЛЬТЕРНАТИВНІ СПОСОБИ:

  • Скористатися режимом "інкогніто". Для цього натисніть у правому верхньому куті вашого браузера на три точки і виберіть "нове вікно в режимі Інкогніто" і увійдіть на сайт зі своїм паролем. на комп'ютері ще кілька - Mozilla Firefox, Opera, Internet Explorer, Edge) і увійдіть зі своїм паролем.
Чи можу я купити запчастини для інструменту уроздріб, і за якою ціною?

Так можете! Ціни, які Ви бачите на сайті - оптові. Роздрібні ціни Ви можете дізнатися за телефоном або оформивши замовлення на сайті. Просимо звернути Вашу увагу - до вартості покупки додасться оплата послуг Нової Пошти, а при виборі післяплати вартість переказу грошей. Відправка післяплатою можлива тільки при сумі замовлення понад 150 грн.

Як я можу побачити оптові ціни?

На сайті ви бачите відразу оптові та роздрібні ціни. Якщо Ви займаєтеся ремонтом інструменту, або продажем запчастин, після реєстрації на сайті пришліть e - mail на адресу [email protected] або зателефонуйте по будь-якому з номерів. Для того, щоб замовлення вважалося оптовим, його вартість повинна перевищувати 500 грн (за гуртовими цінами). Крім того, запчастини вартістю менше 10 грн (щітки, шпонки, стопорні кільця і так далі) відпускаються за гуртовими цінами від 10 шт.

Чи є варіанти доставки замовлення окрім Нової Пошти?

У Дніпрі (ТСК «Курчатовский» квартал 3 місце 49) Ви можете отримати замовлення на нашій точці продажу - в цьому випадку доставка не сплачується. Для замовлення на Курчатівський ринок необхідна повна передплата на картку або розрахунковий рахунок. У інші регіони зараз ми відправляємо товари тільки Новою Поштою. 

Як швидко доставляється замовлення?

Ми відправляємо замовлення в день оплати, якщо переказ грошей на наш картковий рахунок (або підтвердження замовлення післяплатою) зроблені до 15.00. Замовлення, сплачені (підтверджені) пізніше вирушають наступного дня. Відправка здійснюється з міста Дніпро, доставка у будь-який регіон України 1-2 дні.

Як купити оригінальні запчастини Bosch, Makita, Sparky, Metabo «під замовлення» ?

Ми намагаємося підтримувати максимальний асортимент оригінальних запчастин на складі. У разі, якщо необхідна Вам деталь помічена на сайті «Під замовлення», то термін її доставки для TM Makita складає 3-5 днів. Для запчастин Bosch, Metabo, Sparky 15-30 днів. Для замовлення таких запчастин потрібна передоплата 30% від їх вартості.

Чи можна повернути товар?

Відповідно до законодавства України, Ви можете повернути товари впродовж 14 днів з дня купівлі. Повертаний товар не повинен мати механічних ушкоджень. Повернення грошей або обмін товарів робиться після перевірки його в нашому сервис-центре. У разі, якщо товар був Вами замовлений помилково, транспортні витрати оплачує покупець, тому просимо Вас уважно перевіряти параметри необхідних запчастин перед замовленням. Якщо отримані Вами запчастини не відповідають характеристикам, вказаним на сайті, повернення грошей або обмін товарів здійснюється за рахунок продавця.

Яку гарантію надає магазин DETALI?

Звертаємо Вашу увагу, що усі запчастини повинні встановлюватися в спеціалізованих майстернях і сервис-центрах. У разі виявлення несправності придбаної деталі, Вам необхідно відправити нам інструмент, в який вона була встановлена. У разі підтвердження заводського браку, ми безкоштовно замінимо товар, відремонтуємо Ваш інструмент і відправимо назад за свій рахунок.